sobota 27. februára 2010

Melaka





Na autobusovej stanici sme nasli miestnu autobusovu stanicu a isli sme lokalnym busom do centra. Hned sme nasli jeden hostel a ubytovali sa ….vecer sme sa isli prejst po meste, kedze este oslavovali cinsky novy rok, tak bolo vsade plno ludi. Ako sme isli popri rieke do mesta, prechadzali sme stvrtou maly Amsterdam. Vyzeralo to ako v Amsterdame, aj take podobne domy len v mensom vydani (pozostatky kolonizacie ) …

2. den som dal veget. Trochu citim unavu z KL. Cez den sme sa presli po meste a nadychali atmosfery stareho mesta poznaceneho vplyvom Holandanov, Anglicanov a Japoncov ….
Veceru sme si dali pri rieke v malom Amsterdame a pozerali sme, ako sa Cinania (singapurski, malajski a ini) zabavaju. Bola to velmi prijemna vecera s peknym vyhladom na maly Amsterdam ….

3. den sme isli na plaz k moru na Pantai Kundur asi 17 km od Melaky … sli sme tam miestnym autobusom a bol to dobry zazitok  …….plaz bola vcelku velka, poloprazdna, iba zopar miestnych a ziadny turista, takze sme tam boli ako atrakcia …. more malo rozmutene ako vsade na vychodnom pobrezi malajzie … ja som sa okupal a pospal si na deke ….


4. den sme sa opat presli po meste a podvecer Sasa stretla Basa s Beer v meste len tak nahodou …takze to bolo prekvapenie, tak sme sa hned stretli vecer s Basom a Beer a poprechadzali sme sa po meste .

5. den rano sme odisli z hotela samozrejme s busom na autobusovu stanicu a odtial do Singapuru … ked sme prisli na stanicu, tak nam vsetci hovorili, ze uz su listky vypredane … Sasa chytila paniku a ja som pobehal vsetky okienka a samozrejme v poslednom som nasiel listky na 12 hod, kedze bolo 11.35, tak bolo zase zle, ze sa nemame cas najest ….takze som sa z toho celeho iba smial …

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára