piatok 2. apríla 2010

Kep



Rano pre nas prisiel Tuk Tuk ktory nas zobral do pristavu a odtial sme sli na Rabbit island ….Rabitt island je maly ostrov kde funguje elektrika iba od 17 do 22 hod su na nom male bambusove bungalovy za 5 usd na noc a ubytovnaie je velmi zakladne, zachody vonku a sprchy takztiez ale zase je tam vcelku fajn klud …mala plaz na nej asi 3 restauracie a pohoda klud ticho ziadne auta, motorky,hlucna hudba a nikto vas neotravoval s predajom zbytocnosti takze sme si lahli aj my na plaz a vegetili …o 16 sme sli na spet do Kepu …vecer sme dali veceru v meste a rano sme odisli do Sihanoukville …cesta trvala 2 hodiny a bolo to s mini busom plnym miestnymi ludmi tz. v buse pre 12 ludi sme isli 20-ti takze si to viete predstavit …jazda bola ok sofer urobil 2 zastavky na zakupenie si nejakych potravim akonahle zastavil v nejakej dedine, hned nas obklopili predavaci s roznym tovarom..(prazene bananym cerstve ovocie ,see food, bagety a vselico mozne ) ja som si kupil jackfruit ktory bol velmi dobry, takze cestou som sa osviezil , jeden chlapik ktory stal 1,5 hodiny v mini buse, po vystupeni par ludi z busu mohol sadnut takze do Siahnokville sme prisli v normalnom pocte ….akonahle sme vystupili, hned nas obklucili miestny tuk tukari a ponukali nam zviezt sa do hotela a hned nam ponukali hotely …kedze som nemal peniaze musel som si vybrat peniaze z bankomatu ….v Kambodzi turisti zvacsa platia dolarmi co znamena ze bankomaty vydavaju dolare aj kambodzsku menu …kedze sasa citila ponorkovu nemoc tak sme sa rozdelili a kazdy sli do ineho hotela takze som si nasiel hotel a v pohode sa ubytoval …..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára